Ryozo Tsujimoto – japoński producent odpowiadający za grę Monster Hunter World – w wywiadzie udzielonym dla serwisu Polygon przyobiecał, że zgodnie z tradycją serii, dodatki DLC do nadchodzącej gry RPG akcji będą dostępne dla użytkowników bez dodatkowych opłat. Gracze będą mogli się spodziewać kolejnych zleceń na potwory, a sam tytuł ma odmiennie podchodzić do obecności online, jednocześnie zachowując swój zwykły klimat.
Większość konsol i komputerów ma stały dostęp do sieci, dlatego autorzy gry mogą poeksperymentować z zadaniami pojawiającymi się tylko w określonym czasie i innymi mechanikami zleceń np. sezonowych. Nie były one wcześniej możliwe przy ograniczonym dostępie do Internetu, jaki zapewnia przenośny sprzęt. Zespół może też nieco inaczej myśleć o tym, co traktowane jest jako DLC i zapewnić więcej dodatków. Nie znaczy to jednak, że gra będzie „pocięta” w momencie premiery, a kupujący mogą się spodziewać dużej ilości „gameplayowego mięsa”.
Monster Hunter World wyruszy na polowanie w 2018 roku na konsoli PlayStation 4, Xboksie One i PC.
Źródło:
"Movis" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2017-08-25 16:21:54
|
|